|| listen with your heart ||

I can accept failure, but I can't accept not trying. . .
-MichaelJordan-

Monday 16 January 2012

teringin

ntah knapa..minggu ni aku salu ja teringin
teringin nak itu lah teringin nak ini lah
hmmm... ape lah aku ni kn..teringin nk blaja x pulak kan
hadoi3...
sebenanya aku skarang ni dalam tempoh latihan pertahanan emosi
supaya nanti...habis je mggu ni dan masa depan,
insyaAllah aku akn dapat bertahan sekuat2nya dengan emosi aku yg agak bercelaru ini
jiwa perempuan 
biasalah tu
RAPUH
senang je nak nanges
*congek*

*pesanan ntok semua,diri sndri jgak*

tadi, bgun jer tdo tros nk emo
padahal cuti CNY x mula lagi
TERINGIN nk balik mse cuti CNY nti
dok penang pon x leh nk wat apa
dear xda elaun xda transport xda idea pon xda sbb ELAUN x msok lg
hamboi..nak salahkn elaun plak
X_x
bila aku ckp je psal cuti CNY,
mulalah nak TERemosi melampau2
-ve sgt pmikiran aku kan
mcm nk lempang jer dri sndri
nape lar kau ni lemah sgt kn
dia saja ja tu nk p sana
dia pon ada kemahuan sndiri
nk p jln sndri...
x yah ar nk ekot dia p merata tmpat
dia pon tau rimas k
sedar diri lah ckit
kau tu KAWAN je pon
bkn ank bini dia nk tanggong
hmmmmm....
SEDAR lah wahai diri yg BLOM sedar
kw ingat sng ke nk jga kau
nti nak itu lah nak inilah x nak itu lah x nak ini lah
kan sape yg susah?? dia jgak kn~~
PLUS kau tu ANK DARA org k
jaga diri hiasi peribadi
tok sah nk buat mcm belangkas
kau tu HUMAN BEING
hmmmmm...
tapi aku still nak emo2 jgak
tdo berendam air mata lar 7 hari 7 mlm
padan lah dgn CNY
tak pe tak pe tak pe
x boleh x boleh x boleh
adoi
bengong!!!!
asal aku nk EMO ja mula lh buat2 tkar topik
pastu S.O.R.R.Y yg ntah ke brapa kali
tu makin lar buat aku emo
tapi tatau n lepaskan cane
so aku smpan je dalam diri ni ntah bile kw nak kuarkn
TERINGIN jgak nk kuarkan ape yg terpendam tapi tatau lah cane kan
x PRO ar sal nk LEPAS2 ni
T.T
mkn hati jer byk..
dh lar hati ni senipis kulit bawang
malah lebih nipis dari tu
sensitif giler~
teringin nak kembali zaman form 5 dulu kala
mse uh aku 
boleh ar d katakan kuat emosi berbanding skarang
dulu dok hostel ramai2 1 dorm
40 lbih org
karang 2 org je tmsok diri sndri
hiiiii.....
kalu dulu ada kwan sepertahanan
tapi skarang dh bwak haluan masing2
dah knal org baru cara baru
masalah baru
konklusinya BARU lah..


u'll never know how strong u are until being strong is the only choice u have


2 comments: