|| listen with your heart ||

I can accept failure, but I can't accept not trying. . .
-MichaelJordan-

Wednesday 25 January 2012

4th night

hmmm....
mlm ni agak sukar bagiku.....
untuk tido
ntah nape...golek kanan pusing kiri
memang taleh tdo
on9 off9 on9 balik off9 lagi
memg taleh tdo
mgkin sbb pk esok nk dpt elaun
mgkin x...
byk bnda nk d fkir kan
hurmmm....
pk punya fkir
aku terfikir lah soalan mcm2...
x terjwab aku dek soalan sendiri
mcm2 org buat kat aku
tapi aku cuba bersabar
think positive
dan menunggu masa untuk menentu segala
smoga kesabaranku berbaloi
yg rsa terkilan jgak ar....
errrmm,,
plu ker nak bandingkan aku dgn org2 lain kat luar sana uh
stiap org ada klebihan dan kekurangan masing2
plus
::please do not judge me by my past
accept me for who i am today::

ok???


No comments:

Post a Comment