|| listen with your heart ||

I can accept failure, but I can't accept not trying. . .
-MichaelJordan-

Thursday 19 January 2012

lucu

dengan semangat yang membara hari ni aku turun padang
bukan aku yg berSUKAN ok...
aku p pdg sbb nk tgok dorang NEWBORN UNITED men bola



ni team batch aku
d sbb kn team ni lar aku leh kwan2 ckit dgn dak kos lain
trimas~~
i love this team
i got my own very the own jersey ok
love it
hmmm..nk komen sal game???
adoi...aku x teror plak gme bola sepak ni 
even aku lar antara org yg kerap bagi sokongan (p pdg kunun)
pndpat aku...dorang mcm msih..errr..agak kurang mantap berbanding mula2 dulu
pastu byk pulak kad kuning d layang kn
ada plak kad merah prtama ntok musim ni..er???
ntok sem ni
ahhaha
dan org btuah tu ialah DEAR

yg pasti bkn mamat ni pengadil tdiii
ni aku amik dr mr google
pnjam muke ek....
tu dia kad MERAH
gelak je aku tgok dr tepi
risau gak kalu2 dia gadoh tadi
kalu dia gadoh memg aku gali tanah ar nk sorok diri
heeeee..tapi xpe
dia pon kate..tu kes dlm pdg jer..tape tape
ntok senior uh,,abg2,,jgn lar jerit2,, 
x sedap tlga adek mendengar
(:
ok bang??!!!
malu tau awek u tgok
haaaaaaaaaaa....
ok2...DEAR dha msg
got to go
love u!!



2 comments:

  1. Aiee, DEAR awak dapat kad merah kah ? kenak bah ? esok poret k =D

    ReplyDelete
  2. harus esok poret...
    gantong 1 perlawanan kot mun dpt kad merah
    hahaha
    CEDERA nya ok
    c u in court
    hahaha
    (:

    ReplyDelete