|| listen with your heart ||

I can accept failure, but I can't accept not trying. . .
-MichaelJordan-

Wednesday 11 January 2012

keSAYANGan

walaupun DIA macam x brapa nak KISAH
tp saya tau DIA kesah
walaupun DIA macam BRUTAL
tapi dalam hati DIA ada saya
hahahahaha~~
kadang2 trasa jugak dengan tindak-tanduknya
NAMUN ada jugak tindakannya yg SWEET d mata saya
bukan d mata ORANG LAIN
iloveyou
mungkin awak berubah dek masa
saya tak kesah
sebab saya tau
perubahan itu memang akan berlaku
samada kita suka atau tidak
samada kita nak atau tidak
people CHANGE through TIME
as long as u love me the way i love you
thats enough for me
I know you need ur OWN time
WITHOUT me
so do I
so~~
TONG!!!!
ahhaahah
::imissyouiloveyou::


2 comments:

  1. org yg tnya sbb trauma itu segeh...
    hahaha
    truma tempat tinggi ok???
    msok terowong ntok berperang
    trauma i tau...

    ReplyDelete