|| listen with your heart ||

I can accept failure, but I can't accept not trying. . .
-MichaelJordan-

Wednesday 9 November 2011

I won't let u go,this is the crucial moment (sector 7)

oh bulan~~
enggan melayan diriku lagi
pabila....air mata membasahi pipi
heeeee...entri kali ini d mulakan dengan sebuah lagu
yang agak glemer suatu ketika dulu
berbalik dgan tajuk yg diri saya tapi sebentar td...
apekah crucial moment???
pernahkah anda menontonG movie tersebut??
namun menonton atau tidak itu tidak penting
kerana
|
|
|
v
hanya crucial moment yg sya maksudkan
bukan keseluruhan movie tersebut
bermulanya semalam ....
mulalah kawan2 saya ni dok post sini dok post sana
ttg
exam ari ni....
termasuklah aku....
mase exam ni lah crucial moment bg seantero dunia ni
x kira ar ujian dr sape pung

so,,sebenonye...aku pon nak wish ar ntok dak2 IPG KPP
IPG mane2 pon
institusi ape pon...smoga berjayalah ye kawan2...
INGAT!!!!
kita x kn diuji melampaui batas kemampuan kita....
therefore,yakin boleh!!!
haaaaaaa.....
anda juga dinasihatkan agar berusaha semaksimum yang boleh
dan mohon restu drpd others esp your parents

ntok sahabat seperjuangan aku...PPISMP TESL Sem 3,,
::TABAHLAH MENGHADAPI::


If u plan well, InsyaAllah u'll have a good luck


No comments:

Post a Comment